Wesley Sneijder: Real Madrid beni sattı çünkü...

VideoFutbol   at  22:48  

Galatasaray'ın yıldız oyuncusu Wesley Sneijder, kulübün resmi yayım organı Galatasaray Dergisi'ne çarpıcı açıklamalarda bulundu. Hollandalı yıldız, sarı kırmızılı ekipte uzun yıllar boyunca futbol oynamayı düşünebileceğini ifade etti.

Sarı kırmızılı ekibe transfer sürecini değerlendiren Sneijder, yeni bir hamle yapmak istediğini belirtirken "Galatasaray, en iyi seçeneğimdi. Benim gözümde Avrupa’nın en büyük kulüplerinden biri. Hâlâ Şampiyonlar Ligi’nde, hâlâ Türkiye’de şampiyonluğa oynuyor. Ben de kupalar kazanmak, başarılar elde etmek istiyorum.  Evet, farklı takımlardan teklifler vardı. Ama menajerimi aradım, tamam, dedim; Galatasaray’a gitmek istiyorum, hadi şu anlaşmayı yapalım. Ve şu anda da buradayım. Belki 40 yaşına kadar burada olurum, asla bilemezsiniz." şeklinde konuştu.

"Ronaldo'yu almak için beni sattılar"
Real Madrid'de oynamaktan mutluluk duyduğunu belirten Hollandalı yıldız, "Real Madrid beni transfer etme konusunda çok ciddi davrandı. İki ihtimal vardı Real Madrid ya da Barcelona. Ben her zaman Real Madrid'in formasını daha çok sevmişimdir. Bana teklifte bulundular ve gittim. Barcelona çok büyük bir kulüp, son yıllarda her şeyi kazandılar. Fakat ben Madrid'in tarihinin daha heybetli olduğunu düşünüyorum." dedi.

İspanyol devinden ayrılış sürecini anlatan Sneijder, "Kulüp birtakım ekonomik sıkıntılar yaşıyordu. En azından öyle söylenmişti. Cristiano Ronaldo'yu alacaklardı. Ve hâlâ değeri olan oyuncuları nakit akışını sağlamak için satmak istiyorlardı. Bu yüzden Arjen Robben ve ben kulüpten ayrılmak zorunda kaldık." ifadelerini kullandı.


"Ballon d'Or önemli değil"
2010 yılında Ballon d'Or'u kazanamamış olmasına değinen orta saha oyuncusu, "O sezon zaten birçok şampiyonluk yaşadım. Serie A'yı, Şampiyonlar Ligi'ni ve İtalya Kupası'nı kazandım. Elbette bireysel ödül kazanmak güzeldir ama takım halinde bir şeyler kazanmak daha güzeldir. Galatasaray ile Avrupa şampiyonu olmayı, Ballon d'Or ödülüne tercih ederim." diye konuştu.

"Manchester United beni istemişti"
Manchester United'la isminin anıldığı dönemlerin sorulması üzerine ise Sneijder, "Sir Alex Ferguson ile konuşmalarımız oldu. İlk olarak Inter ile “triple” yaptığımız sezonun ardından iletişime geçildi. Ama çok fazla para istendi. Ben de Milano’da mutluydum, ilk yılımda kupalar kazanmıştım, kalmayı tercih ettim. Manchester United tabii ki inanılmaz, çok büyük bir kulüp. Daha sonra ilgileri sürdü; yine de %100 konsantrasyon sağlayarak olmadı bu. Kulüpler konuşuyordu, menajerler konuşuyordu. Ama olmadı. Transferler için çok düşünmem. Eğer bir kulüpte mutluysam, mutluyumdur." sözlerini kullandı.

Wesley Sneijder, Galatasaray formasıyla ilk golünü geçtiğimiz hafta Orduspor karşısında attı.

About the Author

Write admin description here..

Tags

© 2013 Süper Galatasaray. WP Theme-junkie converted by Bloggertheme9
Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.