Giovani Dos Santos: Galatasaray’la anlaştım

VideoFutbol   at  14:19  

2002-2003 sezonunda Galatasaray’la yalnızca 4 lig maçına çıkan Sergio Almaguer, Meksika’da yayın yapan La Verdad gazetesine, "Giovani bana 'Rijkaard'ın takımına gidiyorum' dedi. Galatasaray'la anlaşmaya varmış" dedi.

DEVRE arasında yaptığı flaş transferlerle adından söz ettiren Galatasaray, Lucas Neill ve Jo’nun ardından üçüncü bombayı patlatmaya hazırlanıyor. Tottenham’ın 20 yaşındaki Meksikalı yıldızı Giovani Dos Santos, sarı kırmızılı takımla anlaştığını, Galatasaray’ın eski defans oyuncusu Sergio Almaguer aracılığıyla duyurdu.

2002-2003 sezonunda Galatasaray’la 4 lig maçına çıkan Almaguer, adı sarı kırmızılı takımla sıkça anılan vatandaşını arayarak haberlerin doğru olup olmadığını sordu. Kiralık olarak gidiyormuş

RIJKAARD’IN TAKIMINA GİDİYORUMDos Santos’tan, “Evet, doğru. Rijkaard’ın takımına gidiyorum. Galatasaray’la anlaştım” yanıtını alan Almaguer, bu bilgiyi Meksika’da yayın yapan La Verdad gazetesiyle paylaştı. Sarı kırmızılı takımın eski defans oyuncusu, “Giovanni bana, ‘Rijkaard’ın takımına gidiyorum’ dedi. Galatasaray’la kiralık olarak anlaşmaya varmış” dedi. Jo’nun transferinden sonra İngiltere’de kalıp Dos Santos için girişimlerde bulunan G.Saray yöneticisi Haldun Üstünel bu transferde sona yaklaştı.

OPSİYONA YANAŞMIYORLAR
Tottenham Kulübü’nün yöneticileriyle kıran kırana pazarlık yapan Üstünel, sezon sonuna kadar kiralama bedeli olarak 600 bin Sterlin önerip, sezon bitiminde satın alma opsiyonunun da kendilerine verilmesini önerdi. İngilizlerin 600 bin Sterlin’i kabul ettiği ancak anlaşmaya ‘satın alma opsiyonu’ maddesinin konulmasına “Rijkaard faktörü ile yükelişe geçer. Elimizden kaçırırız” korkusuyla karşı çıktıkları öğrenildi. Giovanni Dos Santos’un Tottenham’la 2013 yılına kadar sözleşmesi bulunuyor. G.Saray yönetiminin, Dos Santos transferini birkaç gün içerisinde sonlandırması bekleniyor.

DOS SANTOS KİMDİR?
TAM ADI: Giovani dos Santos Ramirez
DOĞUM TARİHİ: 11 Mayıs 1989
DOĞUM YERİ: Monterrey, Meksika
MEVKİİ: Hücuma yönelik orta saha
KULÜPLERİ: Monterrey, Barcelona, Tottenham, Ipswich Town (kiralık), Tottenham

About the Author

Write admin description here..

Tags

© 2013 Süper Galatasaray. WP Theme-junkie converted by Bloggertheme9
Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.