Giovani Dos Santos: Yüzde yüz hazır değilim

VideoFutbol   at  00:19  

Galatasaray'ın Meksikalı yıldızı Giovani Dos Santos, Kasımpaşa maçını ve performansını değerlendirdi..

Giovani'nin açıklamaları şu şekilde:
"Annemle babam arayıp tebrik etti. İspanya'da bizim maçların çoğu yayınlanıyor izliyorlar. Kendimi saha içinde her geçen gün daha iyi hissediyorum. Uzun sakatlık ve uzun süre oynamadıktan sonra Galatasaray'a geldim. Her geçen gün daha iyi oluyorum. Gol atamamamış olmanın verdiği burukluk var ama önemli olan takımın kazanması ve benim buna katkıda bulunmam. Her geçen gün biraz daha iyi hissediyorum kendimi. Yüzde yüz hazır değilim ama her geçen gün daha hazır hissediyorum. Gerek tüm takım, gerekse taraftar bence bugün çok iyi iş çıkardık."

About the Author

Write admin description here..

Tags

© 2013 Süper Galatasaray. WP Theme-junkie converted by Bloggertheme9
Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.