Sabri: Sakatlıktan yeni çıktım

VideoFutbol   at  00:23  

İki aylık sakatlık döneminin ardından Kasımpaşa karşısında ilk 11'de başlayan Sabri, gol pozisyonunu anlatırken bir idddia bulundu..

Sabri'nin maç sonu açıklamaları şu şekilde:

"Benim için zor bir maçtı. İki aylık sakatlık dönemim vardı hafta başında çalışmalara başladım. Sakatlık dönemi uzun geçiyor eksiklikler oluyor ister istemez eksikliklerim var. Daha çok çalışarak bunları gidermeye çalışıyorum. Eski gücüm olsaydı golü kesinlikle engellerdim. Kasımpaşa’yı tebrik ediyorum güzel bir takımları var. Güzel bir maçtı futbolu çirkinleştirmiyorlar güzel oyun oynuyorlar. Arkadaşlarımı da tebrik ediyorum. Kazanmaya inanmıştık, önümüzdeki maçları da kazanıp yolumuza devam etmek istiyoruz. Bugün attığımız bütün goller güzeldi. Ama Keita'nın skoru 2-1'e getirdiği sırada attığı gol çok güzeldi"

About the Author

Write admin description here..

Tags

© 2013 Süper Galatasaray. WP Theme-junkie converted by Bloggertheme9
Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.