Necati Ateş: Galatasaray'a özlemim var

VideoFutbol   at  21:10  

Medical Park Antalyaspor'un yıldız futbolcusu Necati Ateş, yeniden Galatasaray'da oynamak gibi bir özlemi olduğunu söyledi.

Son günlerde adının tekrar Galatasaray ile geçtiğini, bundan da rahatsızlık duymadığını söyleyen Necati Ateş, "Olmamış bir şeyin üzerine yorum yapmak doğru olmaz. Medical Park Antalyaspor'un kontratlı oyuncusuyum. Zaten böyle bir teklif gelse Antalyaspor'a gelirdi" dedi. Her futbolcunun yeniden büyük takıma gitme özlemi olduğunu aktaran Ateş, "Benim de böyle bir özlemim var. Ama bulunduğum yerden de mutluyum. Bunu da her zaman söylüyorum" dedi.

Antalyaspor'u sevdiğini, burada oynamaktan dolayı da mutlu olduğunu belirten Necati Ateş, "Ben Galatasaray'da şampiyonluklar yaşadım. Galatasarayla lig şampiyonluğu, Türkiye Kupası şampiyonluğum var. Benim durumundaki her futbolcunun mutlaka böyle istek ve arzusu olur. Şu an için kulübüme bir teklif gelmediği için hem benim adıma, hem Antalyaspor, hem de Galatasaray adına yorum yapmak doğru olmaz diye düşünüyorum" diye konuştu.

About the Author

Write admin description here..

Tags

© 2013 Süper Galatasaray. WP Theme-junkie converted by Bloggertheme9
Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.